- 28.06.2021
Пандемія стала найпотужнішим бустером для розвитку e-commerce, що тепер є ключовим елементом системи продажів і маркетингу. Нині маркетологи активно вивчають функції цифрової економіки, аби застосовувати ті, які найкраще відповідатимуть новій поведінці клієнтів. Як і в більшості випадків, B2B-компанії йдуть по стопах B2C брендів. Які вигоди від цього інструменту для B2B-бізнесу читайте далі.
Після велосипеду та електросамоката найнезахищеніший транспортний засіб — мотоцикл. Триколісна архітектура хоч якось дозволяє втриматися при виникненні аварійної ситуації. А от райдери двоколісної техніки часто ризикують. Втім, існує щонайменш чотири ефективних системи, здатних запобігти ДТП.
- 23.06.2021
Каталог TecDoc від TecAlliance в новій версії 08.2021 та 09.2021 відкриває своїм користувачам додаткові можливості: доопрацьовано алгоритм пошуку транспортного засобу, персоналізовано розрахунок нормогодин та додано зручного функціоналу для порівнювати запчастини. Розкажемо про це детальніше.
- 25.05.2021
Если вы не используете кроссы, то теряете большую часть клиентов. Как правильно связывать автозапчасти и исправлять ошибки, как заставить данные работать максимально эффективно, рассмотрим на примере платформы B2BStore.
- 07.05.2021
Найважливіша цінність майбутнього та навіть сьогодення - це дані. Якщо компанія хоче бути конкурентоспроможною, вона повинна визначати побажання клієнтів, ще до їх висловлення. І для цього потрібно мати доступ до відповідної інформації про ринок. Саме це зробили у SBS Automotive, використавши комбінацію декількох рішень, наданих TecAlliance.
- 06.05.2021
Головним елементом B2B-порталу є потужний особистий кабінет для гуртових клієнтів (дилерів), інтегрований з системою обліку. Його функціональність дозволяє не лише полегшити роботу ваших партнерів, а й суттєво збільшити обсяги їх замовлень.
- 13.04.2021
Для зручності своїх клієнтів, одна з найбільших в Європі торгових платформ Allegro.pl, тепер використовує можливості каталогу TecDoc. Про причини та результати такого рішення далі.
- 12.04.2021
Поміняти колеса - що може бути простішим? Але й в цій сфері автомобільні технології зробили крок уперед і шиномонтаж без відповідних знань від автовиробників стає складнішим. Шинний сервіс, який володіє такою інформацією може підвищити якість своїх послуг та згенерувати додатковий оборот.
- 31.03.2021
Очевидна перевага франшизи на ринку послуг автосервісу - ви отримуєте вже успішний бізнес, який має лояльних клієнтів та доведену ефективність. Звісно за це треба заплатити. Info-parts з'ясував, що варто врахувати, аби ваші інвестиції були вдалими.
- 31.03.2021
Нині всі гравці гуртового ринку запчастин автоматизували облік товарів та торгових операцій. В сучасних умовах наступним кроком в диджиталізації процесів є запровадження B2B-порталу.
- 17.03.2021