Кейсы (4)

  Під час першої міжнародної конференції про ринок автомобільного обслуговування в США, Німеччині, Китаї, Росії учасники ділилися досвідом роботи в нових “коронавірусних” умовах. Ця тема є актуальною для нашої країни, бо пандемія також вплинула на вітчизняну сферу автосервісу. Як адаптується СТО різних країн до карантинних нововведень та як змінився формат роботи автосервісів сьогодні читайте в нашому матеріалі.
Подробнее ...
  • 02.07.2021
Очевидна перевага франшизи на ринку послуг автосервісу - ви отримуєте вже успішний бізнес, який має лояльних клієнтів та доведену ефективність. Звісно за це треба заплатити. Info-parts з'ясував, що варто врахувати, аби ваші інвестиції були вдалими.
Подробнее ...
  • 31.03.2021
2020 год и пандемия COVID-19 ускорили переход бизнесов в онлайн. По оценкам участников рынка, e-commerce в Украине в прошлом году вырос на 40% и составил 107 млрд грн. Учитывая неопределенность будущего, в 2021 году ожидается сохранение этой тенденции.
Подробнее ...
  • 02.03.2021
Онлайн-формат работы в B2B-сегменте рынка запчастей продолжает набирать обороты. Все крупные импортеры давно перешли на “личные кабинеты”, но и другие участники украинского рынка, которые осваивают оптовые продажи запчастей, постепенно внедряют этот инструмент. Как минимум потому что это удобно для всех и эффективно для продаж. Но как сделать процесс создания такого продукта более простым?
Подробнее ...
  • 01.12.2020

Вход

Запомнить меня