Если вы не используете кроссы, то теряете большую часть клиентов. Как правильно связывать автозапчасти и исправлять ошибки, как заставить данные работать максимально эффективно, рассмотрим на примере платформы B2BStore.
Подробнее ...
  • 07.05.2021
Найважливіша цінність майбутнього та навіть сьогодення - це дані. Якщо компанія хоче бути конкурентоспроможною, вона повинна визначати побажання клієнтів, ще до їх висловлення. І для цього потрібно мати доступ до відповідної інформації про ринок. Саме це зробили у SBS Automotive, використавши комбінацію декількох рішень, наданих TecAlliance.
Подробнее ...
  • 06.05.2021
Головним елементом B2B-порталу є потужний особистий кабінет для гуртових клієнтів (дилерів), інтегрований з системою обліку. Його функціональність дозволяє не лише полегшити роботу ваших партнерів, а й суттєво збільшити обсяги їх замовлень.
Подробнее ...
  • 13.04.2021
Поміняти колеса - що може бути простішим? Але й в цій сфері автомобільні технології зробили крок уперед і шиномонтаж без відповідних знань від автовиробників стає складнішим. Шинний сервіс, який володіє такою інформацією може підвищити якість своїх послуг та згенерувати додатковий оборот.
Подробнее ...
  • 31.03.2021
Очевидна перевага франшизи на ринку послуг автосервісу - ви отримуєте вже успішний бізнес, який має лояльних клієнтів та доведену ефективність. Звісно за це треба заплатити. Info-parts з'ясував, що варто врахувати, аби ваші інвестиції були вдалими.
Подробнее ...
  • 31.03.2021
Інформаційна база TecDoc - універсальна і доступніша за оригінальні програми автовиробників, стає ще точнішою. TecAlliance реалізовує нову концепцію Data quality management (DQM), аби підвищити достовірність даних каталогу. Внаслідок цього, зростає точність підбору запчастин й зводяться до нуля випадки їх повернення.
Подробнее ...
  • 15.03.2021
Будь-який автосервіс чи автомагазин потребує достовірних та актуальних даних, які не потрібно перевіряти двічі. Адже це не лише час, а й задоволеність клієнтів. Кожна некоректно підібрана запчастина - це потенційно втрачений клієнт. Ось чому існує необхідність у використанні максимально актуальних баз даних.
Подробнее ...
  • 05.03.2021
2020 год и пандемия COVID-19 ускорили переход бизнесов в онлайн. По оценкам участников рынка, e-commerce в Украине в прошлом году вырос на 40% и составил 107 млрд грн. Учитывая неопределенность будущего, в 2021 году ожидается сохранение этой тенденции.
Подробнее ...
  • 02.03.2021

Вход

Запомнить меня