- 15.02.2022
Автомобілі зчастково або повністю електрифікованими силовими установкаминабувають все більшої популярності. Автосервісам найчастіше доводиться мати справу з їх ходовою. Частина запчастин, які використовуються в ремонті - традиційні - від авто з двигунами внутрішнього згорання. Однак це не стосується гальмівних колодок. Чому ця деталь особлива та як підібрати гальмівні колодки до електромобілів та гібридів читайте в матеріалі.
Як працює рекуперативне гальмування
Основна відмінність гібридів та електрокарів в тому, що вони використовують технологію рекуперативного гальмування. Після того, як водій відпускає педаль акселератора, двигун не просто сповільнюється, викидаючи свою енергію обертання “у повітря”, а використовує її для того, щоб працювати як генератор.
На деяких електромобілях є змога обирати інтенсивність рекуперативного гальмування. Цей процес може бути настільки агресивним, що в автомобілі спрацьовують стоп-сигнали. Тобто електромобіль здатен серйозно уповільнитись чи навіть зупинитись завдяки рекуперативному гальмуванню.
Міняти чи не міняти?
За великим рахунком на електромобілях та гібридах гальмівні колодки зношуються не так сильно, як у звичайних авто. Виробники у свої мануалах навіть не вказують інтервал, коли їх треба перевіряти чи міняти. Єдина рекомендація - звертати увагу на індикатори зносу, зокрема на металеві пластини, які починають скрипіти, коли колодка втрачає свої властивості.
Підібрати гальмівні колодки до гібридів та електромобілів Electric Blue TRW в офіційному каталозі запчастин виробника
Електромобілі та гібриди експлуатуються дещо довше, зокрема на пострадянському просторі, ніж передбачали виробники. Здебільшого ці запчастини не розраховані на такий подовжений термін служби. Колодки зберігають ефективні гальмівні характеристики, але не витримують елементарного старіння. Іноді фрикційний матеріал може розшаровуватися. А металеві елементи колодок сильно страждають від корозії (до речі, як і гальмівні диски). Тож ці запчастини доводиться міняти не через зношення, а тому, що конструкція в цілому не витримує тривалої експлуатації.
Інший нюанс, на який вже звернули увагу провідні виробники колодок - це необхідність у тихішій роботі. Адже електромобілі виробляють менше шуму. Колодки й шини також повинні відповідати цьому формату роботи.
Electric Blue - колодки №1 для електромобілів та гібридів
Першим виробником, хто оцінив перспективність сегменту електричних автомобілів, та зрозумів змінені вимоги до цих деталей, була компанія TRW (частина ZF Group).
Лінійка гальмівних колодок Electric Blue - популярне та найефективніше рішення для більшості електрокарів та гібридів
Виробник постійно розширює асортимент. Важливо, що в конструкції гальмівних колодок реалізовано кілька принципів, необхідних саме для електричних автомобілів та гібридів:
зниження рівня шуму;
зменшення вібрації;
вища ефективність (електрокари важать більше за авто з ДВЗ);
зниження рівня викидів пилу на 45%.
Виробник співпрацює з глобальними базами даних та каталогами підбору запчастин (зокрема, TecDoc), тому підбирати гальмівні колодки для електромобілів та гібридів не складно. Достатньо просто обрати марку та модель електричного автомобіля, або вказати версію з гібридним двигуном для машин з різними силовими установками.
Підібрати гальмівні колодки до гібридів та електромобілів Electric Blue TRW в офіційному каталозі запчастин виробника
Зі зростанням популярності електрокарів та гібридів, розроблена для них лінійка колодок Electric Blue, буде постійно розширюватися. TRW допомагає незалежним автосервісам адаптуватися до змін у сфері обслуговування нових систем.
Перелік гальмівних колодок лінійки Electric Blue TRW
Артикул TRW Артикул виробника
GDB1366BTE VAG 4B0 698 451 B
GDB1765BTE AUDI 8K0 698 451 D
GDB1768BTE AUDI 8K0 698 151 C
GDB1726BTE BMW 34 11 6 779 293, 6 779 293
GDB1730BTE BMW 34 21 6 776 937, 6 776 937
GDB1942BTE BMW 6 854 126, 34 11 6 854 126
GDB2038BTE BMW 6 884 267, 34 10 6 884 267
GDB2063BTE BMW 34 21 6 859 917, 6 859 917 | MINI 6 859 917, 34 21 6 859 917
GDB1279BTE CITROËN 4252 85
GDB1621BTE CITROËN 16 085 206 80 | DS 16 085 206 80 | PEUGEOT 16 085 206 80
GDB1463BTE CITROËN 4254 75 | PEUGEOT 4254 75
GDB1690BTE PEUGEOT 4252 52
GDB1940BTE CITROËN 16 062 256 80 | PEUGEOT 16 062 256 80
GDB3376BTE HONDA 43022-TM8-G01
GDB3493BTE HONDA 45022-TK6-A00
GDB1898BTE LAND ROVER LR021253
GDB3398BTE LEXUS 446522340
GDB3484BTE LEXUS 04465-0E010 | TOYOTA 04465-0E010
GDB3338BTE LEXUS 04465-0W070 | TOYOTA 04465-0W070
GDB4173BTE LEXUS 04465-47070, 04465-47060 | TOYOTA 04465-47060, 04465-47070
GDB1733BTE MERCEDES-BENZ A 005 420 78 20, 005 420 78 20
GDB1932BTE MERCEDES-BENZ 008 420 06 20, A 008 420 06 20
GDB3200BTE MITSUBISHI 4605A492
GDB3508BTE NISSAN D1M60-CY70B
GDB3520BTE NISSAN D1M60-CY70B
GDB1031BTE PEUGEOT 4252 86
GDB1691BTE CITROËN 4254 77 | DS 4254 77 | PEUGEOT 4254 77
GDB1789BTE DACIA 41 06 071 15R | RENAULT 41 06 071 15R
GDB3332BTE RENAULT 41 06 040 76R
GDB1984BTE VAG 5C0 698 151 A
GDB1365BTE SMART A 451 421 00 10, 451 421 01 10, A 451 421 01 10, 451 421 00 10
Підібрати гальмівні колодки до гібридів та електромобілів Electric Blue TRW в офіційному каталозі запчастин виробника:
за номером (артикулом) деталі TRW
за ОЕ номером (артикулом) виробника
за номером (артикулом) деталі конкурента
за номером штрихкоду
Компанія TRW є світовим лідером у галузі постачання деталей гальмівних систем та рульового управління преміального класу. Маючи більш ніж 100 річним досвідом постачання оригінального обладнання, TRW розробляє стандарти в галузі безпеки та якості.
Привідний механізм супортів із системою Electric Рarking Brake, розроблений компанією TRW та представлений ринку в 2001 році – став проривним рішенням для автовиробників. Система EPB електрифікувала стоянкове гальмо та збільшила вільний простір поруч водія. Читайте про переваги автомобілів, які були обладнані цією системою, особливості обслуговування супортів та загляньте всередину конструкції під час відео-екскурсії.
- 07.10.2021
Проблеми з комфортом, такі як тертя і скрип гальм, є найбільш частими скаргами клієнтів. Однак в деяких випадках виникають механічні пошкодження, викликані зносом, впливом навколишнього середовища або неправильною установкою.
- 14.01.2021
Звичайно, основна причина криється в проблемах гальмівної системи. Але є й інші агрегати, які дають відчуття нерівномірного, рваного уповільнення. Як відрізнити одну проблему від іншої?
- 21.02.2020
Для снижения скорости автомобиля используют жидкость, способную передавать на механизмы торможения необходимое усилие, создаваемое нажатием педали тормоза.
- 14.01.2020
Тормозные колодки – это фрикционный материал, используемый для остановки транспортного средства. Со временем колодки изнашиваются, что неизбежно приводит к их замене. С какой периодичностью вам придётся менять колодки зависит в первую очередь от стиля вождения.
- 12.12.2019
С 9 по 11 июля 2019 года в Киеве проходил технический тренинг от компании ZF. Редактор info-parts делится своими впечатлениями от посещения этого мероприятия.
- 16.07.2019
Новый фрикционный материал обеспечивает повышенную долговечность и снижение уровня шума при спортивном вождении. Было усовершенствовано более 350 наименований тормозных колодок MEYLE-PD.
- 19.02.2019
Daimler объявил три отзывных кампании по различных причинах.
- 06.02.2019
В блоке управления ABS MK60 Continental имеется возможность замены гидравлического блока независимо от электронной части. Это экономит деньги на ремонте и намного быстрее, чем капитальный ремонт.
- 16.08.2018
Концерн Volkswagen объявил отзывную кампанию для некоторых своих моделей автомобилей в связи с обнаруженным браком при производстве тормозных дисков.
- 27.03.2018
Рассмотрим основные причины возникновения надоедливого металлического скрипа при торможении, а также выясним, как от него избавится.
- 29.12.2017