Add articles
Автомобілі зчастково або повністю електрифікованими силовими установкаминабувають все більшої популярності. Автосервісам найчастіше доводиться мати справу з їх ходовою. Частина запчастин, які використовуються в ремонті -  традиційні - від авто з двигунами внутрішнього згорання. Однак це не стосується гальмівних колодок. Чому ця деталь особлива та як підібрати гальмівні колодки до електромобілів  та гібридів читайте в матеріалі.  Як працює рекуперативне гальмування   Основна відмінність гібридів та електрокарів в тому, що вони використовують технологію рекуперативного гальмування. Після того, як водій відпускає педаль акселератора, двигун не просто сповільнюється, викидаючи свою енергію обертання “у повітря”, а використовує її для того, щоб працювати як генератор. На деяких електромобілях є змога обирати інтенсивність рекуперативного гальмування. Цей процес може бути настільки агресивним, що в автомобілі спрацьовують стоп-сигнали. Тобто електромобіль здатен серйозно уповільнитись чи навіть зупинитись завдяки рекуперативному гальмуванню.   Міняти чи не міняти?  За великим рахунком на електромобілях та гібридах гальмівні колодки зношуються не так сильно, як у звичайних авто. Виробники у свої мануалах навіть не вказують інтервал, коли їх треба перевіряти чи міняти. Єдина рекомендація - звертати увагу на індикатори зносу, зокрема на металеві пластини, які починають скрипіти, коли колодка втрачає свої властивості.   Підібрати гальмівні колодки до гібридів та електромобілів Electric Blue TRW в офіційному каталозі запчастин виробника Електромобілі та гібриди експлуатуються дещо довше, зокрема на пострадянському просторі, ніж передбачали виробники. Здебільшого ці запчастини не розраховані на такий подовжений термін служби. Колодки зберігають ефективні гальмівні характеристики, але не витримують елементарного старіння. Іноді фрикційний матеріал може розшаровуватися. А металеві елементи колодок сильно страждають від корозії (до речі, як і гальмівні диски). Тож ці запчастини доводиться міняти не через зношення, а тому, що конструкція в цілому не витримує тривалої експлуатації.   Інший нюанс, на який вже звернули увагу провідні виробники колодок - це необхідність у тихішій роботі. Адже електромобілі виробляють менше шуму. Колодки й шини також повинні відповідати цьому формату роботи.   Electric Blue - колодки №1 для електромобілів та гібридів Першим виробником, хто оцінив перспективність сегменту електричних автомобілів, та зрозумів змінені вимоги до цих деталей, була компанія TRW (частина ZF Group).    Лінійка гальмівних колодок Electric Blue - популярне та найефективніше рішення для більшості електрокарів та гібридів   Виробник постійно розширює асортимент. Важливо, що в конструкції гальмівних колодок реалізовано кілька принципів, необхідних саме для електричних автомобілів та гібридів:   зниження рівня шуму; зменшення вібрації; вища ефективність (електрокари важать більше за авто з ДВЗ); зниження рівня викидів пилу на 45%.     Виробник співпрацює з глобальними базами даних та каталогами підбору запчастин (зокрема, TecDoc), тому підбирати гальмівні колодки для електромобілів та гібридів не складно. Достатньо просто обрати марку та модель електричного автомобіля, або вказати версію з гібридним двигуном для машин з різними силовими установками.   Підібрати гальмівні колодки до гібридів та електромобілів Electric Blue TRW в офіційному каталозі запчастин виробника   Зі зростанням популярності електрокарів та гібридів, розроблена для них лінійка колодок Electric Blue, буде постійно розширюватися. TRW допомагає незалежним автосервісам адаптуватися до змін у сфері обслуговування нових систем.     Перелік гальмівних колодок лінійки Electric Blue TRW Артикул TRW     Артикул виробника GDB1366BTE           VAG 4B0 698 451 B GDB1765BTE          AUDI 8K0 698 451 D GDB1768BTE           AUDI 8K0 698 151 C GDB1726BTE           BMW 34 11 6 779 293, 6 779 293 GDB1730BTE           BMW 34 21 6 776 937, 6 776 937 GDB1942BTE           BMW 6 854 126, 34 11 6 854 126 GDB2038BTE           BMW 6 884 267, 34 10 6 884 267 GDB2063BTE           BMW 34 21 6 859 917, 6 859 917 | MINI 6 859 917, 34 21 6 859 917 GDB1279BTE           CITROËN 4252 85 GDB1621BTE           CITROËN 16 085 206 80 | DS 16 085 206 80 | PEUGEOT 16 085 206 80 GDB1463BTE           CITROËN 4254 75 | PEUGEOT 4254 75 GDB1690BTE            PEUGEOT 4252 52 GDB1940BTE            CITROËN 16 062 256 80 | PEUGEOT 16 062 256 80 GDB3376BTE            HONDA 43022-TM8-G01 GDB3493BTE             HONDA 45022-TK6-A00 GDB1898BTE             LAND ROVER LR021253 GDB3398BTE             LEXUS 446522340 GDB3484BTE             LEXUS 04465-0E010 | TOYOTA 04465-0E010 GDB3338BTE             LEXUS 04465-0W070 | TOYOTA 04465-0W070 GDB4173BTE             LEXUS 04465-47070, 04465-47060 | TOYOTA 04465-47060, 04465-47070 GDB1733BTE             MERCEDES-BENZ A 005 420 78 20, 005 420 78 20 GDB1932BTE             MERCEDES-BENZ 008 420 06 20, A 008 420 06 20 GDB3200BTE             MITSUBISHI 4605A492 GDB3508BTE             NISSAN D1M60-CY70B GDB3520BTE             NISSAN D1M60-CY70B GDB1031BTE             PEUGEOT 4252 86 GDB1691BTE             CITROËN 4254 77 | DS 4254 77 | PEUGEOT 4254 77 GDB1789BTE             DACIA 41 06 071 15R | RENAULT 41 06 071 15R GDB3332BTE             RENAULT 41 06 040 76R GDB1984BTE             VAG 5C0 698 151 A GDB1365BTE             SMART A 451 421 00 10, 451 421 01 10, A 451 421 01 10, 451 421 00 10   Підібрати гальмівні колодки до гібридів та електромобілів Electric Blue TRW в офіційному каталозі запчастин виробника:  за номером (артикулом) деталі TRW за ОЕ номером (артикулом) виробника за номером (артикулом) деталі конкурента за номером штрихкоду   Компанія TRW є світовим лідером у галузі постачання деталей гальмівних систем та рульового управління преміального класу. Маючи більш ніж 100 річним досвідом постачання оригінального обладнання, TRW розробляє стандарти в галузі безпеки та якості.
Подробнее ...
  • 15.02.2022
Процес заміни шини – відносно нескладна робота, ви можете навчити людину стати компетентним шиномонтажником лише за один день. А от для того, щоб придбати правильне обладнання для роботи, потрібно більше часу. Ось деякі речі, які слід враховувати.
Подробнее ...
  • 28.01.2022
Усвідомлюючи глобальні зміни в автопромі й перехід від традиційних ДВЗ до гібридних та електричних силових агрегатів, Dayco оголосила про випуск понад 3300 компонентів рульового керування та підвіски. Всі деталі за якістю еквівалентні оригінальному обладнанню (OE), а асортимент включає ШРКШ, наконечники рульових тяг та рульові тяги, а також важелі підвіски, кульові опори, тяги та втулки стабілізатора.
Подробнее ...
  • 14.01.2022
Компанія Delphi Technologies Aftermarket, яка віднедавна належить BorgWarner Inc, розширила асортимент мультифункціональним обладнанням. Діагностичний сканер BlueTech VCI значно підвищить якість роботи автомайстерні та скоротить час обслуговування авто. Дізнайтеся як працює цей мультифункціональний пристрій.
Подробнее ...
  • 04.01.2022
Ходова — це важлива частина авто, бо від її справності залежать керованість, маневровість машини й безпека водія. Власники автомобілів  середнього та вищого цінових сегментів в обслуговуванні трансмісії прагнуть використовувати запчастини преміум якості. Як встановлювати піввісі ОЕМ розповідає експерт, на прикладі заміни приводного валу OE Line від GSP. 
Подробнее ...
  • 11.11.2021
  Не дивлячись на те, що вся продукція компанії GSP представлена в глобальному каталозі TecDoc, виробник для зручності клієнтів, створив й інші можливості підбору запчастин. Також система інтелектуальних артикульних номерів значно полегшує цю задачу. Про особливості маркування запчастин від провідного виробника деталей та автокомпонентів для світового вторинного ринку автомобілів далі в матеріалі.  
Подробнее ...
  • 13.10.2021
Основною проблемою, що стримує масове виробництво та поширення електромобілів, є акумулятори. Найрозповсюдженіші нині літій-іонні батареї шкідливі для навколишнього середовища. Хоча на цей час вважається, що екологічна шкода за весь життєвий цикл електромобіля менша, ніж від автомобіля з ДВС. Міжнародний експерт у сфері маркетингових досліджень автомобільної галузі Олександр Груздев розповів, як виробники вже найближчим часом планують розв'язувати цю проблему.
Подробнее ...
  • 08.10.2021
  Привідний механізм супортів із системою Electric Рarking Brake, розроблений компанією TRW та представлений ринку в 2001 році – став проривним рішенням для автовиробників. Система EPB електрифікувала стоянкове гальмо та збільшила вільний простір поруч водія. Читайте про переваги автомобілів, які були обладнані цією системою, особливості обслуговування супортів та загляньте всередину конструкції під час відео-екскурсії.  
Подробнее ...
  • 07.10.2021
Правильне визначення положення і частоти обертання колінчастого вала має важливе значення для управління сучасним двигуном. Ми покажемо, як можна забезпечити правильну роботу датчика і які бувають їх види.
Подробнее ...
  • 09.09.2021

Вход

Запомнить меня